wtorek, 30 października 2012

Strój Szkolny

     Strój szkolny

         
Dziś to na mnie wypada kolej na zrobienie posta.     Osobiście nie lubię pisać  postów,ponieważ robię błędy
ortograficzne i zwykle źle formułuje zdanie,ale wróćmy do tematu STRÓJ SZKOLNY.Czasami trudno jest połączyć ładnie i ciepło ale spróbowałam oceńcie sami .PS . Nie pokazywałam  butów,ponieważ każdy
ma inne obuwie zmienne

 

niebieskie spodnie ,
 a żeby podkreślić to że jest to strój szkolny 
wybrałam sweter na którym są trampkami .
oczywiście nie musicie podwijać rękawków .
Sweter Metro , Spodnie Metro



Wybrałam fioletowo-różowe spodnie

z zielonym paskiem i zieloną bluzkę

Osobiście uważam że bluzka w spodniach wygląda dziwnie .

Ale tym razem wygląda ładnie .

Niestety na dworze jest zimno wiec nie wyjdziemy w

krótkim rękawku dlatego wybrałam jeszcze do tego zestawu ....Bejzbolówka


     
Zbliżenie Paska
Spodnie Metro , Bejzbolówka Metro , bluzka H&M 
Kiss ♥ Nikciaa


Justin Bieber feat. Nicki Minaj-Beauty And A Beat
    

1 komentarz: