piątek, 8 lutego 2013

Oliwia's Films

Hej,chciałam dziś wam przedstawić moje ulubione filmy.Wiem,że już taki post był,ale mój gust filmowy jest zupełnie inny niż mojej przyjaciółki,która mnie wyprzedziła xD Tak,Niki o tb mowa ...;) No,cóż pomyślałam,że warto przedstawić wam filmy,które polecam ^^

 
 



Szkoła uczuć - historia dwojga nastolatków,którzy mimo przeciwności losu zakochują się w sobie i starają się cieszyć każdą wspólną  chwilą,mimo uciekających dni.Ostrzegam,że końcówka najlepsza ♥


 
August Rush - historia pewnego chłopca,który podążając śladami muzyki stara się znaleźć swoich rodziców,którzy dali mu muzykę... ♥
 
 
Twój na zawsze - historia zbuntowanego chłopaka,który odnajduje dziewczynę w której się zakochuje.Końcówka również najlepsza ♥

 
John Tucker musi odejść - beztroska komedia dla nastolatków,opowiadająca historię pewnego liceum rządzącego się własnymi prawami.

 
To właśnie miłość - romantyczna komedia opowiadająca historię kilku par borykających się z problemami miłosnymi ♥
 
OLIWIA
 

2 komentarze:

  1. fajnie , ja najbardziej lubię titanic <3 ,twierdza,james bond , szklana pułapka i aniołki charliego ;) ,zapraszam do mnię <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam niektóre z tych filmów i są świetne. Jak dla mnie najlepszy jest August Rush. :)
    Zapraszam do mnie. http://becckyyy.blogspot.com/
    ^^

    OdpowiedzUsuń